25.05.2012

Årets første bad #2


Her er noen av bildene fra igår. Herlig dag med herlige mennesker. Årets første bad.

Løpt 12 minuttern i 27 varme grader rundt begge fotballbanene mens sola skinte rett på meg idag.. herliiiiig. Føltes ut som jeg løp gjennom hetebølger. Forferdelig. Men musikken fikk meg til glemme at jeg var sliten. Ganske greit, men heldigvis så får vi en sjanse til neste fredag. Etter gymmen var jeg svett, varm, og sliten. Da endte jeg opp med å spille vollyball med de i klassen, haha noe som egentlig ble enda varmere pågrunna sanda. Haha. Syden vær kalles dette. Vannkrig ble det også, hadde egentlig ikke noe imot det (unntatt den delen der klærne mine ble søkkvåte) siden jeg var så varm og desperat etter vann. Rett og slett. Når jeg kom meg hjem var det å hoppe i dusjen, fikse meg og stikke til frognerparken med Frida og Hedda. Da ble det grillings. Nam. Sola var ikke på det fulleste når vi kom fram, men fortsatt varmt. Har virkelig hatt en herlig dag med to søte jenter.
Hva har du gjort idag? Varmt hos deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar