14.03.2012

1 shirt, 3 looks

Party Look: Jeg kombinerte denimskjorta med et veldig fin drapert skjørt og de fine Marni hælene. Ha på dette med solbrune ben + hæler sånn at beina ser lengre ut, blir det superfint! Her kan du egentlig velge selv hvordan type veske du vil ha, personelig ville jeg nok valgt en clutch som har en fresh farge som løfter opp antrekket enda mer. Og til slutt smykker. I dette tilfelle valgte jeg en kul ring, som har  formen av en sjøstjerne. Dette antrekkene er jo bare et eksempel, det samme gjelder de 2 andre. Dere må velge det dere selv syns passer for dere, og det dere føler komfortabel å gå med. Det finnes tusenvis av andre fine skjørt, sko, vesker osv. velg gjerne andre farger, lek litt med antrekket, lag en liten tvist, legge til smykker eller la detaljene snakke for seg selv..Valget er ditt!

Hvor er tingene fra? Skjorte og skjørt _Monki  Sko _Marni for H&M  Ring _H&M


Summer look: Dette antrekket her er for meg det perfekte sommer looken. De fine shortsene fra runwaydreamz, men som er litt dyre syns jeg (derfor gleder jeg meg til loppemarked, cut offs here i come!) De passer utrolig bra med denimskjorta, og de herlige, kule sølv sandale fra Marni, hvor kult er det ikke med den tråden? haha. Til slutt en liten veske? har ikke peiling på hva det heter eller kalles for, ihvertfall jeg la til litt farge, sennep-gul. LOVE. Åh, jo, selvfølgelig belte til. Det antrekket her er litt mer tøft og kult, enn søtt. Man kunne egentlig hatt på dette til festivaler å, syns dere ikke? Må bare bytte sko, for jeg tror det er så lurt å traske rundt i gjørma med de sandalene...

Hvor er tingene fra? Liten veske _Monki  Shorts _Runwaydreamz.com  Belte _Topshop  Sandaler _Marni   for H&M


Casual/cute summer look: Dette antrekket her dere er litt mer søtt og avslappet. Jeg mener, hvor søte er ikke de shortsene? De er fra Lindex, men har ikke kommet ut i butikken enda. Den er fra kolleksjonen "Modern preppy" som Gwyneth Paltrow står modell for! Ihvertfall så syns jeg de hadde hvert super kule med de blåe skoene, og en gul satchel veske til. I hodet mitt så ser antrekket ganske så fint ut. La til to cuffs til for å gjøre det litt kulere. Dette er vel søtt og tøft? Hva syns dere?

Hvor er tingene fra?  Shorts _Lindex  Sko _Nelly.com  Cuffs og Vekse_HER OG HER

 Hva syns dere? Er det noen plagg dere vil jeg skal kombinere? Skriv under!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar