12.03.2012

La moustache



  gif animation maker

Moustache mugge/kopp, stoffveske og kort fra Tiger   Sko og hår-ring fra H&M 

Elsker de nye skoene mine, de er så fine! Passer perfekt til både bareben og med strømper, ganske perfekt høyde, behaglige, lette å gå med og de kostet meg bare 250,-. Jeg prøvde de leopard skoene fra dinsko idag, skulle egentlig kjøpe dem, men de hadde ikke nye par og den ene var så mye løsere enn den andre. Så jeg droppet det og kjøpte disse isteden for. Hva syns dere?

 Hvor kul er ikke moustache tingene jeg har kjøpt? Kostet bare 10 kr for hver av dem. Skulle egentlig bare ha et bursdagskort men det var 3 for 10 så hvorfor ikke? Alt på Tiger er jo super billig... Og de har så mye der!! Haha. Det er en Tiger butikk på Metro og byporten som jeg vet om. Den er visst på Arkaden nå! Men det står TGR ikke TIGER ;)
Hva syns dere om tingene?

2 kommentarer:

  1. Så fine sko! Likte de veldig godt :-)

    SvarSlett
  2. Wow! Digger alt, Kim! ♥

    SvarSlett