29.03.2012

Welcome to the best day of your life



gif maker



  gif maker




Dagens!

Skorte _Cubus  Genser _Monki  Jeans _Bikbok  Solbriller _H&M  Sko _Dinsko

Det ble selvutløser idag. Glemte å ta med kameraet på skolen... 

Antrekket var ganske enkelt idag og jeg brukte jeans, noe jeg gjør veldig sjeldent nå for tiden... Det er jo for det meste shorts å strømper året rundt, hahaha. Tror nok jeg må skaffe meg et par lyseblåe/mintgrønne bukser. Syns det er så jævlig fint! Har sett et par fine busker i mintgrønn på Cubus. Men så er det ganske typisk meg å si at jeg skal kjøpe noe, men ender opp med 5 andre ting istedenfor. Jaja. 
Hva syns dere om dagens?

2 kommentarer:

  1. sv; Thanks!
    .. Så kule bilder (:

    - L

    SvarSlett
  2. Såå fin og inspirende blogg du har!!

    SvarSlett