01.06.2012

Hearts











Topp  Bikbok Shorts  levis(secondhand)  Hårbånd  H&M  Strømper  Topshop  Sko  Dinsko

Hadde på meg dette på onsdag men jeg fikk ikke bildene før idag så derfor kommer det nå. Hadde på meg for første gang mine super kule strømper fra Topshop (som jeg har fått hull i :(, som egentlig var storesøster sin. Men hun ville ikke ha den så da fikk jeg den, wee. Etter skolen tok jeg bussen med andre jenter til byen for å se da JB (hehe) Kom oss ikke inn på operaen dessverre, for der var det fult. Men må si at politiet ikke hadde noe særlig kontroll der ute. Det var jo rene KAOS. Og det var rundt 25.000 mennesker der! Sykt. Men Justin kom på scenen etter 5 timers venting, sååå verdt det. Tror aldri jeg har skreket så høyt i hele mitt liv. Moment for life. Jeg så utgangspunktet veldig bra der jeg sto, til en dame bestemte seg for å reise seg opp og sperret hele scene kan man si.. så da så jeg ikke noe særlig bra lenger, med mindre jeg stod på tærne (noe jeg egentlig gjorde under hele mini-konserten) og lente meg over Frida. Haha. Så han to ganger da!! Uansett han så ut som en maur på scenen.. Men storskjermen holdt <3 Etter konserten har JB vært det eneste jeg har tenkt på.. Kom tilbake er du snill. hehehhehe. Okei nå er det nok. Ha en god helg dere!

4 kommentarer:

  1. Så fin du var! Skla helt klart se etter de strømpene på topshop i sommer :)

    SvarSlett
  2. Great pictures!! I love it!!

    SvarSlett
  3. Kjempefin outfit, elsker slike komninasjoner! Er ikke særlig JB fan jeg da, men gøy for deg du fikk sett han hvertfall :D

    SvarSlett