27.06.2012

I could get lost in a voice like yours.


"You know that I care for you. I'll always be there for you. Promise I will stay right here."



"I want to be the one you  hug. When the world i just to much."


To fine sanger, to fine stemmer og to fine gutter. Teksten, gitarspillingen, stemmene, disse sangene er virkelig fantastiske. Og til dere om kanskje ikke liker dem , så bør dere forsatt høre på sangene, og teksten... Dere endrer nok meningen om dem etter dere har hørt på de fine stemmene. Helt klart. Hehe.

Etterpå tar jeg bussen ned til linderud for å møte mamma, så drar vi til legen. Etter det tar jeg bussen videre til Oslo for å møte Frida og Hedda, og enten så møter jeg Hannah og Robyn på bussen eller så møter jeg også dem i byen. Gleder meg. Siden det er masse salg nå, så kanskje kommer jeg hjem med noe fint? Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar