02.06.2012

NEW: Proffs argan oil & Isadora coral glow







Dette ble med meg hjem idag. Hårolje fra PROFFS som jeg skal teste ut. Håret mitt er ikke på det beste ... Så kanskje dette funker bra. I tillegg så kom jeg hjem med den nydelig leppestiften fra Isadora. Koral farge. Akkurat det jeg ville ha. Herlig. Fargen heter Coral Glow og har nr. 163. Leppestiften finner du på lindex for 90,- (den er på salg nå!) og på andre kjedebutikker som H&M osv. Håroljen kjøpte jeg på H&M. Den finner du sikkert i andre butikker å.

Har du håroljen? Er den bra?

3 kommentarer:

  1. har den ikke selv, men har prøvd den hos en venninne en gang, funket kjempebra!

    jeg skjønner hva du mener, skal på Hove i sommer så jeg blir litt festivalinspirert ;)

    SvarSlett
  2. Anonym5:13 p.m.

    tack:D
    har proffs hårolja med, jätte bra!:)

    SvarSlett