13.08.2012

I COULD WEAR THIS.


#14


Hadde ikke hatt noe imot å gått i det antrekket her. Så enkelt, kult og avslappet. Akkurat sånn jeg liker det. Det er så enkelt for meg å sette sammen antrekk når jeg er på Polyvore. Men når jeg står foran klesskapet mitt går det virkelig treigt. Noen fler som har det samme problemet? Eller er det bare jeg som er merkelig? Ha-ha.

_________________________________________________________________________


Imorgen tar jeg en tur til byen for å møte Frida og muligens Toril. Så blir det Kino (The amazing spiderman) og middag på Fridays. Åhh det blir kos!

1 kommentar:

  1. haha, det er kjent for å si det slik:) lager antrekk for morgendagen på polyvore, også tenker jeg å gå i noe lignende, men enten mangler jeg noe viktig eller klarer jeg ikke å se antrekket for meg på samme måte, heh:)

    SvarSlett