26.06.2013

dark and soft.







NASTYA ZHIDKIKH DONS FLORALS FOR FOAM JULY/AUGUST 2013 BY JUSTIN HOLLAR.

Da er jeg tilbake fra Frida sin hytte og klar for bra blogging hele sommeren. Håper været blir bedre snart! Men heldigvis reiser jeg til Barcelona om 2 uker, noe jeg gleder meg så sykt til. Shoppe, shighseeing, stranda, etc. Det blir så bra! Har dere noen sommerplaner? 

I'm back from my friend's cabin and ready for alot of blogging this summer. And I'm hoping that the weather will get better soon! Luckly I'm leaving for Barcelona in two weeks, and I can't wait. Shopping, shightseeing, the beach, etc. It's going to be amazing! Do you guys have any summerplans? 



1 kommentar:

  1. //jeg bruker canon 60d! men hvis dette er ditt første, vil jeg anbefale 700d :) du får mye mer for pengene enn du får av 60d

    SvarSlett